Alhamdulillah , dikesempatan ini ,suka untuk ana kongsikan bersama semua pembaca dan tetamu yang dirahmati Allah, sebuah artikel pelembut jiwa.

Juga khas buat adik-adikku , ketiga-tiga Raihan ; Raihan Asyikin, Raihan Afifah dan Raihan Alyaa. Semoga terus tabah dan beroleh sesuatu yang bermanafaat sebagai bekalan kita bersama. InsyaAllah.

*****

“Ya Allah, telah Engkau tunangkan aku tidak lain dengan ‘dia’ yang mendekatkan dengan Engkau. Yang menyedarkan aku untuk selalu berpuasa, yang menyedarkan aku tentang dunia sementara, yang menyedarkan aku tentang alam akhirat. Engkau satukan kami dalam majlis yang Engkau redhai, aku hamba Mu yang tak punya apa-apa selain Engkau sebagai sandaran harapan. Engkau maha mengetahui apa yang tidak aku ketahui…”

InsyaAllah. Jemput sahabat-sahabat baca artikel asalnya. Disini.

